enturfarestankar.blogg.se

Jag är en helt normalt onormal tjej som titt som tätt flänger runt i stan, i skogen eller på åkrar och tar zoner i Turf. (Läs om Turf på turfgame.com ) Detta är mina seriösa och totalt oseriösa funderingar kring livet som turfare. :)

Mål och delmål.

Publicerad 2013-12-05 18:35:48 i Listor,

Man ska ju ha mål och delmål i livet, så jag satte upp några för den här rundan.
 
Delmål:
• Gå upp minst 4 levels, till level 23: Advanced Seeker. Jag startade som Master Adventurer och gick upp en level första dagen på rundan. (Ok, jag har för länge sen uppnått statusen turf-nörd...) 
• Nå 1000 tagna zoner och 200 unika zoner. 
• Ta minst en zon per dag. 
• Delta i ett event. (Lusseturf 14 dec i Västerås!)
 
Huvudmål:
• Högre snittpoäng än tidigare runda. Förra rundan blev det 10 588,75 poäng / vecka.
 
Eller egentligen är väl huvudmålet att ha kul och få bättre kondition. :0)  Och hålla mig hel i halkan. Och hålla telefonen torr i regn- eller snöoväder....
 
 

Kommentarer

Postat av: Snusmumriken

Publicerad 2013-12-06 12:36:56

Jag gillar också lila - särskilt nöjd blir jag för alla zoner i min stad som jag gjort lila (=tagna 51 gånger) enligt statistiken i Warded :-)

Svar: Jo, jag läste ditt blogginlägg "Som Sisyfos" och insåg att det kommer ta ett tag innan min stad blir lila... Jag har tre lila zoner i nuläget. Men med tålamod och envishet så! ;0)
PurpleAvenger

Postat av: Fredrick

Publicerad 2013-12-09 11:06:11

Kämpa på!
Och events är galet roliga att delta i. Hade gärna varit med i Lucia-turfen men ska fira Jul med familjen. Inte för att jag gillar att gå-turfa men events, det är något speciellt!


Svar: :0)
Jo, det ska bli spännande med Lusseturfen! Hoppas bara att vi slipper snöstorm...
PurpleAvenger

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PurpleAvenger

Jag är en helt normalt onormal tjej som turfar. Att jag turfar innebär att jag titt som tätt flänger runt i stan, i skogen och på åkrar och tar zoner i Turf. (Läs om Turf på turfgame.com ) Det innebär också att jag ibland helt frivilligt ger mig ut i spöregn, halv storm eller totalt mörker för att kunna ta en medalj. I övrigt gillar jag att fika, titta på film, baka och umgås med vänner. Jag har även en viss förkärlek för färgen lila...förstås.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela